STK pro chlapy
STK pro chlapy
Nadační fond Petra Koukala
STK pro chlapy
září - prosinec 2017
  • Facebook kampaně
  • podpora videoobsahu, příspěvků, stránky, události Týdne chlapů

www.stkprochlapy.cz

Informace o projektu

STK pro chlapy je nadační fond Petra Koukala.

Jejich motto zní : „Až se chlapi začnou starat o své zdraví jako o auta, budeme mít vyhráno!“

Jedná se o fond, který se snaží veřejnost upozornit na vážnost onemocnění jako je rakovina varlat, mužská neplodnost a další nemoce. Jejich snahou je přesvedčit chlapy, aby chodili na preventivní prohlídky. 

Naší prací bylo prostřednictvím Facebooku informovat veřejnost o existenci fondu a pomocí facebookových kampaní doručovat obsah relevantní skupině, která na úkor spatření facebook obsahu návštíví svého praktikého lékáře. Ztěžejním cílem bylo na profilu získat přibližně 10 000 fanoušků. Kampaň běžela 4 měsíce.

Milníky projektu

  • strategie
  • rozvržení Facebook kampaní dle komunikačního plánu
  • ad hoc promo

Pracovní tým

Martin Blaha
Martin Blaha- Online Marketing Director
Monika Krákorová
Monika Krákorová- Online Marketing

Největší dosah příspěvku

Největší počet reakcí u příspěvku

Počet fans po skončení

Počet fans na začátku: 1985













Chcete podobné řešení?

Vytváříme profesionální řešení na míru!

Kontaktujte nás
Chcete podobné řešení?

Další zajímavé reference