Vytvořili jsme moderní e-shop nové generace s důrazem na obchodní výkon spolu s webovou ERP aplikací pro usnadnění interních procesů a automatizaci běžné agendy. Vývoj je řešený od začátku na míru dle potřeb zákazníka bez jakéhokoliv omezení.
Dále jsme navrhli nový vizuální styl a převzali kompletní správu marketingových aktivit. Tím jsme našeho klienta posunuli zas o kus dál.
E-shop Rodinné balení je největším výrobcem a prodejcem doplňků pro domácnost a ložního prádla u nás. Primárním cílem klienta je dodávat do českých domácností kvalitní produkt za přijatelné ceny. Pravidelné slevy a akce vytvářejí mnoho příležitostí nakoupit opravdu výhodně.
Vyřešit nedostatky ve vizuální komunikaci a zakomponovat nového maskota, nahradit aktuálně nevyhovující e-shopové řešení a vyvinout ERP systém na míru dle potřeb interních procesů spolu s expedičním modulem. Dalším z hlavních cílů bylo přivést nové zákazníky a zvýšit obrat formou marketingových aktivit.
Vizuální styl
Veškerá vizuální komunikace byla od začátku koncipována směrem k cílové skupině, aby vzbudila příjemný a uvolněný dojem bez složitých reklamních sdělení. Hlavním motivem je spokojená rodina, kterou doprovází firemní maskot zakomponovaný do veškerých vizuálů.
Bylo důležité, aby vizuál obsahoval prvky, které reflektují pravidelné slevy a akce. Z těchto důvodů je přítomna cenovka, které má více možností užití a též ji najdete u většiny vizuálů.
![01_povleceni.png](/userfiles/thumbs/a/01-povleceni_16760394340181_1440x754_ttt_90.png?v=63e6550a07f1e9.44516261)
![02_vs.png](/userfiles/thumbs/b/02-vs_16741331490627_800x800_ttt_90.png?v=63c93e9d119fe5.69639585)
![03_vs.png](/userfiles/thumbs/b/03-vs_16741331528698_800x800_ttt_90.png?v=63c93ea0d63717.47038496)
![04_vs.png](/userfiles/thumbs/3/04-vs_16741331487217_800x800_ttt_90.png?v=63c93e9cb297f8.32216966)
Tuleně je možné vyobrazit v různých situacích dle potřeb klienta. Tím vzniká nespočet možností, jak vytvořit zábavné vizuály ke každému tématu akce nebo obchodního sdělení. Pro jasnou identifikaci je do vizuálů zakomponovaný podval, který v sobě nese logo e-shopu, maskota a případě potřeby i další informace.
Kombinaci s podvalem je možné použít u všech vizuálů a tím tak budovat povědomí o značce.
Primární barvy
![05_color.png](/userfiles/thumbs/8/05-color_1674133151253_548x548_ttt_90.png?v=63c93e9f410df6.64681728)
![06_color.png](/userfiles/thumbs/b/06-color_16741331502511_548x548_ttt_90.png?v=63c93e9e3fa3e4.07420899)
![07_color.png](/userfiles/thumbs/2/07-color_16741331534718_548x548_ttt_90.png?v=63c93ea1765f52.30956793)
Sekundární barvy
![08_color.png](/userfiles/thumbs/0/08-color_16741331486049_1441x262_ttt_90.png?v=63c93e9c959235.46055567)
![09_font.png](/userfiles/thumbs/6/09-font_1674133153649_1442x904_ttt_90.png?v=63c93ea1a15655.41366250)
![10_stitek.png](/userfiles/thumbs/d/10-stitek_1674133154377_1442x638_ttt_90.png?v=63c93ea25f51b2.61070660)
![11_stitek-konstrukcia.png](/userfiles/thumbs/e/11-stitek-konstrukcia_16741331479731_1442x638_ttt_90.png?v=63c93e9bf06a60.91738454)
![16_IMG.png](/userfiles/thumbs/e/16-img_16741331526823_1920x1011_ttt_90.png?v=63c93ea0aa7bd2.43972172)
Webové stránky
E-shop nové generace obsahuje mnoho užitečných funkcí pro zákazníky, ale i mnoho funkcí pro zvýšení konverzního poměru. Za zmínku stojí rozdělení košíku od pokladny nebo propracovaný systém filtrace spolu s personalizovaným doporučením produktů k nákupu.
Zákazníci zase ocení propracovaný extranet, kde najdou věrnostní odměny z nákupu nebo personalizované kupony na další nákup. Reklamace nebo vrácení produktu je snadné a bez nutnosti kontaktování e-shopu.
Obrovský důraz byl kladen na mobilní verzi z důvodů vysokého počtu nákupů z mobilních zařízení.
![17_web.png](/userfiles/thumbs/e/17-web_16741331525394_1920x1170_ttt_90.png?v=63c93ea0874f98.02955919)
![18_web.png](/userfiles/thumbs/5/18-web_16741331520595_1920x1170_ttt_90.png?v=63c93ea0117483.45718459)
![19_web.png](/userfiles/thumbs/9/19-web_16741331524144_1920x1080_ttt_90.png?v=63c93ea0688558.51970886)
![21_web.png](/userfiles/thumbs/b/21-web_16741331542616_1920x1080_ttt_90.png?v=63c93ea24223d3.90929540)
![20_web.png](/userfiles/thumbs/0/20-web_16741331505143_1920x1080_ttt_90.png?v=63c93e9e80c6c2.31815577)
![22_web-mobil.png](/userfiles/thumbs/7/22-web-mobil_16741331491449_975x1842_ttt_90.png?v=63c93e9d269452.04888131)
![23_web-mobil.png](/userfiles/thumbs/d/23-web-mobil_1674133148491_975x1852_ttt_90.png?v=63c93e9c7a4f05.50745361)
![24_web-mobil.png](/userfiles/thumbs/c/24-web-mobil_16741331517144_975x1852_ttt_90.png?v=63c93e9fb256d9.73577586)
![25_web-mobil.png](/userfiles/thumbs/0/25-web-mobil_1674133149281_975x1852_ttt_90.png?v=63c93e9d488cf5.02068814)
ERP
Pro potřeby řízení firmy jsme vyvinuli na míru několik modulů, které řeší vnitřní procesy. V jedné webové aplikaci lze zadávat úkoly na zaměstnance dílčích pracovišť, vytvářet objednávky pro dodavatele nebo sledovat aktivitu veškerých zaměstnanců.
Nedílnou součástí jsou i propracované statistiky s výpočtem nejen obratu, ale i čistého zisku očištěného o náklady na provoz, nákup zboží nebo například poštovné a balné.
![26_erp.png](/userfiles/thumbs/d/26-erp_16741331529686_1920x911_ttt_90.png?v=63c93ea0efdb94.65849878)
![27_erp.png](/userfiles/thumbs/c/27-erp_16741331518343_1920x911_ttt_90.png?v=63c93e9fce9552.77003715)
![28_erp.png](/userfiles/thumbs/7/28-erp_16741331486497_1440x852_ttt_90.png?v=63c93e9ca17d43.11383859)
![29_erp.png](/userfiles/thumbs/e/29-erp_16741331495466_1440x852_ttt_90.png?v=63c93e9d8773a5.04046649)
![30_erp.png](/userfiles/thumbs/d/30-erp_1674133148404_600x1286_ttt_90.png?v=63c93e9c65e518.66017325)
![31_erp.png](/userfiles/thumbs/a/31-erp_16741331510099_600x1286_ttt_90.png?v=63c93e9f05a296.17370831)
![32_erp.png](/userfiles/thumbs/6/32-erp_16741331498071_600x1286_ttt_90.png?v=63c93e9dc80222.50213440)
![33_erp.png](/userfiles/thumbs/7/33-erp_16741331538864_1748x1286_ttt_90.png?v=63c93ea1dbe2e2.60721625)
![34_erp.png](/userfiles/thumbs/c/34-erp_16741331532244_1440x1004_ttt_90.png?v=63c93ea1399299.55412168)
![35_erp.png](/userfiles/thumbs/3/35-erp_16741331500496_1440x1004_ttt_90.png?v=63c93e9e0f8ef7.14286630)
Řízení skladu
K běžným funkcím skladu náš modul hlídá datum vyprodání na základě předpokladu a notifikuje pověřeného pracovníka. Ten následně může přímo v aplikaci doobjednat více kusů.
Součástí je i propracovaný expediční modul s napojením přes API na dopravce. Klient tak v jedné aplikaci řeší proces zabalení, kontroly a předání dopravci.
Expediční modul v praxi
Proces zabalení je plně řízen aplikací na míru, která na základě využití čtečky EAN kódu umožňuje načíst dodací list. Tím se zobrazí položky, které je potřeba do balíku vložit. V průběhu skenování probíhá označení produktů, která jsou již vloženy nebo dojde k upozornění, že balíky nejsou kompletní.
Finální kontrola probíhá na základě potvrzení počtu kusů v balíku a označení pracovníka skladu, který zboží ze skladu připravil k zabalení.
Konečným krokem je tisk štítku od dopravce. Díky API propojení s dopravcem probíhá tisk přímo z aplikace. Proces je plně automatizovaný a v případě problému je obsluha skladu upozorněna.
![36_sklad.png](/userfiles/thumbs/e/36-sklad_16741331514774_1920x1710_ttt_90.png?v=63c93e9f7722d4.66068873)
![37_sklad.png](/userfiles/thumbs/a/37-sklad_16741331506899_1920x1710_ttt_90.png?v=63c93e9eac6c90.93063580)
Marketing
V roce 2022 jsme se dohodli na rozšíření spolupráce, a marketingový tým Newlogic Boost začal klientovi spravovat reklamy na sociálních sítích, PPC kampaně, nákup médií, zbožové srovnávače, ale také celý idea making samotných kampaní. Klient měl s rozšířením spolupráce vysoké očekávání na růst obratu při zachování PNO.
![38_mkt.png](/userfiles/thumbs/8/38-mkt_16760365690794_748x978_ttt_90.png?v=63e649d9157957.98023266)
![40_mkt.png](/userfiles/thumbs/d/40-mkt_1674133148976_748x978_ttt_90.png?v=63c93e9cf19777.53806491)
![39_mkt.png](/userfiles/thumbs/a/39-mkt_16741331519714_748x978_ttt_90.png?v=63c93e9fef6b75.06709094)
![41_mkt.png](/userfiles/thumbs/5/41-mkt_16741331503095_748x978_ttt_90.png?v=63c93e9e4e7fa7.79335950)
Celý e-shop mířil do hlavní zimní sezóny a s klientem jsme si stanovili KPI s nárůstem obratu v následujících měsících. Díky zapojení více marketingových kanálů a využití plné síly celého digitálního prostředí se nám nakonec společně s klientem podařilo navýšit tržby o 8,2 % oproti předchozímu roku. Pokud výsledky srovnáme s rokem 2021, rokem ecommerce boomu díky pandemii, pak jde o velký úspěch. Kamenné prodejny ožily, ale zákazníci i nadále aktivně nakupovali online!