Snickers Central Europe – Hraj jako Pelé
Snickers Central Europe – Hraj jako Pelé
Maďarsko, Rumunsko, Česko, Slovensko – strategie kampaní s cílem vybudovat povědomí a zapojení do soutěže
Snickers
duben 2017
6týdenní kampaň ve střední Evropě

  • Strategie a mediaplán
  • Konzultace správy kampaní Adwords
  • Youtube kampaně

snickers.cz/soutez/

Informace o projektu

Pro celosvětovou značku Snickers – letní kampaň Hraj jako Pelé jsme pro navrhovali strategii a strukturu videokampaní a obsahové sítě Adwords pro šestitýdenní kampaně na Slovensku, Maďarsku, v Rumunsku a v České republice. Zadáním bylo doručit povědomí o soutěži, zároveň oslovené aktivovat v zapojení do soutěže. Cíle pro jednotlivé státy byly stejné. V rámci odhadů a nastavení media plánu jsme pro každou zemi stanovili strategie cílení ve struktuře Adwords, která umoňovaly doručit stanované KPI's. Výsledkem kampaně byly nejlepší evropské výsledky.

 Spot 30''pro rumunský trh 

Pracovní tým

Martin Blaha
Martin Blaha- Online Marketing Director
Lenka
Lenka- Strategie

Reach

Oslovené publikum v Maďarsku, Slovensku, Česku a Rumunsku

Zhlédnutí videoreklam

Zhlédnutá videa – interakce s reklamou

Míra zhlédnutí













Chcete podobné řešení?

Vytváříme profesionální řešení na míru!

Kontaktujte nás

Další zajímavé reference

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.