DigitalCreativeBoost
Kontaktovat

Newlogic
Brand book

Úvod

Brandbook společnosti Newlogic je základním vodítkem k vytvoření jednotného vizuálního stylu, který profiluje tvář firmy a dostává ji do povědomí klientů, obchodních partnerů a celé veřejnosti. Pro vytvoření nezaměnitelného jednotného vizuálního stylu je nutné se důsledně řídit pravidly jeho používání ve všech formách vnější i vnitřní komunikace společnosti.

Jak se píše název

Jsme Newlogic

Obchodní název společnosti je New Logic Studio s.r.o., tento název se používá pouze v obchodním rejstříku a při uvádění dodavatele díla na smlouvě. Ve všech jiných případech je povoleno používat pouze tvar Newlogic nebo Newlogic Digital.

Group 5973.png
Group 5974.png

Motivy

Dokážeme vaší vizi nebo nápadu pomoci na svět ve všech jeho fázích. Od konceptu značky přes exekuci kampaní až po tvorbu webové stránky nebo aplikace.

Group 5939@2x.png
Logotyp

Newlogic, nikoliv New Logic!

Symbol "N"

Doplňující prvek logotypu.

Abstrakce

Kreativa a různorodost digitálního prostředí.

Group 5938@2x.png
Ikonografie

Výrazné tahy, důraz na čitelnost a minimalismus.

Group 5937@2x.png
Fotografie

Barevné i monochromatické.

Obrys

Písmo jako grafický prvek.

Vzdušnost

I design musí dýchat.

Rectangle 129@2x.png
Výrazná typografie

Myslíme to vážně.

Značka

Logotyp

Dokážeme vaší vizi nebo nápadu pomoci na svět ve všech jeho fázích. Od konceptu značky přes exekuci kampaní až po tvorbu webové stránky nebo aplikace.

Group 5940@2x.png

Rozšíření logotypu

Dokážeme vaší vizi nebo nápadu pomoci na svět ve všech jeho fázích. Od konceptu značky přes exekuci kampaní až po tvorbu webové stránky nebo aplikace.

Group 5941@2x.png

Symbol

Symbol “N” slouží jako doplnění vizuálního stylu a není pevnou součástí logotypu Newlogic

Group 5942@2x.png

Konstrukce značky

Group 5943@2x.png

Pravidla použití značky

Ochranná zóna logotypu

Ochrannou zónu definuje rozměr “x”, tedy šířka písmene “o”. Umístění jiných grafických prvků, log nebo rastrů v tomto prostoru je zakázáno.

Group 5944@2x.png
Ochranná zóna symbolu

Symbol “N” slouží jako doplnění vizuálního stylu a není pevnou součástí logotypu Newlogic. Jeho použití je možné v případech, kdy se cílová skupina již seznámila se základní variantou začky a znají název společnosti.

Group 5945@2x.png
Poměr velikostí logotypu a symbolu

Pokud používáme logotyp a symbol “N” na jedné ploše, tloušťka linky symbolu je definovaná pomocí velikosti “z”, která vychází z tloušťky písma v logotypu.

Group 5946@2x.png
Nejmenší povolená velikost
Group 5947@2x.png
Logotyp

Nejmenší povolená velikost logotypu je definována šířkou 60 px, v použití pro tisk 2 cm.

Group 5948@2x.png
Symbol

Nejmenší povolená velikost symbolu je definována šířkou 20 px, v použití pro tisk 0,5 cm.

Barvy

Jako základní barevnost používáme Midnight-blue s Dirty-white. White a Logic-green používáme v detailech a to spíše v textu. Jako podkladovou plochu ji používáme jen výjimečně.

Základní barevnost

#15191C
Midnight–blue

#15191C

#EFEDED
Dirty-white

#EFEDED

#83CD4F
Logic-green

#83CD4F

#FFFFFF
White

#FFFFFF

Značka na podkladových plochách

Značku primárně používáme buď v midnight-blue nebo bílé, výjimečně je však dovoleno použití v barvě — např. na webu pro odlišení jednotlivých subbrandů Newlogic (Digital, Creative, Boost).

Midnight–blue
Logic-green
Dirty-white
Midnight–blue
White
White
Group 5959@2x.png
Midnight–blue monochromatic

U aplikace logotypu na fotografie je nutné brát ohled na čitelnost, je tedy nutné logotyp umístit do tmavé plochy.

Group 5960@2x.png
Barevné fotografie

U aplikace logotypu na fotografie je nutné brát ohled čitelnost, je tedy nutné logotyp umístit do dostatečně kontrastní plochy.

Logo v patičce webů

Pokud umísťujeme logo do patičky (made by Newlogic), používáme buď kontrastní bílou nebo černou barvu v závislosti na barvě podkladu.

Písmo

Jako firemní písmo používáme Galano Grotesque od René Bieder v několika základních řezech řezech

Galano GrotesqueABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
0123456789
BoldSemiboldMediumRegular

Řezy

Semibold a Bold používáme jen u nadpisů a tlačítek. Semibold je definován pro primární použití, pokud používáme více úrovní nadpisů, zvolíme kombinaci Bold/Semibold, přičemž Bold je pro nadpisy vyšší úrovně. Řez Medium je určený pro menší nadpisy a sazbu kratších textů. Regular slouží jen ke chlebové sazbě, kde také řez Medium slouží ke zvýraznění písma.

Proklad písmen

Proklad mezi písmeny je -30 pt.

Obrys

Používá se jen u některých typů nadpisů a tlačítek. Šířka outline nadpisu je 1 px.

Ukázka použití písma

Group 5965@2x.png

Fotografie

Rectangle 182@2x.png
Midnight–blue monochromatic

Slouží spíše jako imageové fotografie

Rectangle 916@2x.png
Barevné fotografie

Živější, komunikování reálného života ve firmě

Mock-upy

Pro prezentaci prací používáme jednoduché černobílé mockupy. Použití realistických mockupů je zakázáno.

001.2@2x.png

Ikonografie

Ikony vychází z tvarosloví, ve kterém je provedený logotyp. Síla linky ikony je vždy v poměru k síle linky symbolu “N”. Pokud to dovoluje tvar, doporučuje se využít 3D efekt nebo optický klam.

Group 5966@2x.png
Artboard 1.svg

Grafika

Artboard 1 copy.svg

Sociální sítě

Artboard 1 copy 2.svg

Vizuální komunikace

Artboard 1 copy 3.svg

E-shopy

Artboard 1 copy 4.svg

CRM systémy

Artboard 1 copy 5.svg

Web design

Artboard 1 copy 6.svg

On-line kampaně

Artboard 1 copy 7.svg

Like

Artboard 1 copy 8.svg

Konfigurátory produktů

Artboard 1 copy 9.svg

Integrace systémů

Artboard 1 copy 10.svg

Web

Barevnost ikon na podkladových plochách

Smazat - Ikony vychází ze tvarosloví, ve kterém je provedený logotyp. Síla linky ikony je vždy v poměru k síle linky symbolu “N”. Pokud to dovoluje tvar, doporučuje se využít 3D efekt nebo optický klam.

Group 5967@2x.png
Světlý podklad

Barevné ikony

Group 5968@2x.png
Tmavý podklad

Bílé ikony

Social

Posty na sociální sítě používáme buď statické nebo animované. Je zde důležité klást důraz na variabilitu, střídání textových a fotografických postů. Zároveň se doporučuje, pokud tvoříme post o více slidech, aby tyto jednotlivé slidy spolu kontrastovaly — tedy použití jak tmavých, tak světlých podkladových ploch. Rozměr social postu je 1080 x 1080 px a je nutné dodržovat vzdušnost vizuálního stylu, především okraje 100 px z každé strany.

Typy social postů

Brand Newlogic

Příklad placeného animovaného postu, kterým se představuje práce studia. Obsahuje úvodní slide se značkou Newlogic a ikonu. Tyto social posty používají v záhlaví a v zápatí kategorie.

Styl-11@2x.png

1/3

Styl-10@2x.png

2/3

Styl-9@2x.png

3/3

Text

Příklady několika různých čistě typografických postů s textem na jeden řádek, s textem na více řádků, s použitím tmavých a světlých podkladových ploch. Ve výjimečných případech, spíše na proklad, je možné použít zelenou podkladovou plochu. Dále je důležité dodržovat, že pracujeme se třemi velikostmi textu (ukázka na prvních třech bannerech).

Styl1 – 137@2x.png

Velikost textu 1

Styl-7@2x.png

Velikost textu 2

Styl-8@2x.png

Velikost textu 3

Styl1 – 92@2x.png

Text na zeleném pozadí

Styl-5@2x.png

Roll-up

Styl1 – 77@2x@2x.png

Roll-up

Text/logo + foto

Pro kombinaci text/logo + foto používáme monochromatické fotografie.

Styl1 – 136@2x.png
Group 5969@2x.png
Group 5970@2x.png

Fotografie a vizualizace

Tato kategorie social postů obsahuje více “živé” motivy jako fotografie nebo vizualizace. U fotografií je možné použití jak barevné, tak monochromatické varianty.

Styl-4@2x.png
Styl-3@2x.png
Styl-2@2x.png

Prezentace projektu a karusel

Prezentace projektu nepoužívá s žádných motivů vizuálního stylu a je postavena na vizualitě projektu. Pro tento způsob prezentace se doporučuje používat návaznost jednotlivých slidů při swipování na instagramu — tento efekt je ale možné použít i pro jakýkoliv jiný post

Ochranná zóna

Ochranná zóna, tedy okraje, do za které se nedoporučuje vkládat texty (kromě drobných nadpisů) je 100 px.

Group 5971@2x.png

Velikosti textu

Je důležité dodržovat pravidlo, že pracujeme se třemi velikostmi textu.

Styl1 – 137@2x.png

195 pt

Styl-7@2x.png

110 pt

Styl-8@2x.png

65 pt

Instagram wall

Je důležité vždy zvolit takový post, aby se na zdi na Instragramu tvořil určitý rytmus. Např. nevkládat tři světlé textové posty vedle sebe.

Group 5936@2x.png

Print

Vizuální styl, přestože je Newlogic digitální agentura, má i své tiskové výstupy v podobě vizitek, cenových nabídek a faktur.

Vizitky

Vizitky se tisknou oboustranně sítotiskem na bílý papír. Hrana je barvená zeleným sprejem. Jako vhodná gramáž papíru se doporučuje 450 g/m2.

Group 5972@2x.png

Nabídka

U cenové nabídky pracujeme s kontrasty barevnosti — bílá, černá, dirty-white.

nab@2x.png

Titulní strana

Boost-7-2@2x.png

Předělová strana

Boost-7-2-4@2x.png

Textová strana

Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.