Kontaktovat

Hledáme performance specialistu - mediora

Hledáme zkušenějšího člověka do našeho performance týmu, který se bude starat o kampaně pro klientské i interní projekty. Chceme někoho, kdo stane se stabilní a pevnou součástí týmu - v rozsahu 120 - 160 hodin měsíčně (+- hodiny k diskuzi).

Hledáme mediora, který má za sebou pár let zkušeností s kampaněmi v Google Ads, Skliku nebo Meta Ads (klidně menší klienti a rozpočty).  Pokud tě zároveň baví kromě PPC i něco dalšího (SEO/GEO, AI, Ecommerce, Data), chtěl by ses do budoucna rozvíjet i v jiném marketingovém odvětví nebo si dokážeš představit, že bys někdy rád převzal řízení projektů? U nás jsou tomu dveře otevřené a rámci osobního rozvoje.

PerformanceSpráva PPC kampaní Přečtěte si více

Vedení a vytváření kampaní v různých platformách od Googlu po Metu. Není to o klikání, ale o hledání možností jak reklamní nástroje využít pro splnění cílů klienta.

AnalytikaData a vyhodnocováníPřečtěte si více

Umět si nasadit a nastavit měření reklamních nástrojů bude součástí tvé práce stejně tak jako vyhodnocování dat a trendů. 

MarketingHledání vhodných cílů a cestPřečtěte si více

Marketing není jen PPC. Chápání souvislostí, práce s hypotézámi a základními informacemi jako insight, cílová skupina nebo konkurence bude tvou nedílnou součástí.

img7.png

Když si to shrneme v bodech:

  • Zkušenosti s Google Ads (Sklik, Meta Ads) a dostupnými typy reklam (SEA, video, PMAX, ADv+, ...),
  • práce s GA4 na úrovní čtení a hledání v dostupných datech,
  • analýzy výkonnosti svěřených kanálu a jejich reporting (Looker Studio, Google Sheets)
  • zapálení pro to, co děláte (hltání novinek, uvažování v dlouhodobějším horizontu),
  • obhájit si svůj názor a pohled před týmem nebo před klientem.
  • a nebát se jít s kůží na trh s netradičním řešením.

Náplň pozice:

  • Práce s kampaněmi Google Ads & Sklikem & Meta Ads & a další.
  • Vyhodnocování Google Analytics a jejich nastavování.
  • Práce s  GTM a nastavením základních věcí (měření událostí/konverzí, základní analytika).
  • Analýzy výkonnosti svěřených kanálu a jejich reporting (Looker Studio, Google Sheets, AI).
  • Kooperace s dalšími specialisty (Designer, Project Manager, Content).
  • (Ne)pravidelná účast na callech/meetingách/workshopech s klienty.
  • Dívat se na problémy různými úhly a stále hledat nová řešení.

Prostě znát reklamní nástroje, jejich možnosti a jak z nich vytěžit pro klienta maximum. Co neumíte, tak se s námi můžete naučit. 

Na oplátku nabízíme:

  • Finanční ohodnocení dle zkušeností a úvazků (pro 120 až 160 hodin 40 000 - 55 000 Kč) - další růst podmíněn zkušenostmi.
  • Zázemí týmu, který společně funguje, věří si, inspiruje se a pomáhá si. Navíc je s námi fakt sranda.
  • Možnost účastnit se konferencí a workshopů dle vlastního výběru v průběhu roku.
  • Příjemnou kancelář kousek od Anděla.
  • Vybavení a servis nutný k efektivní práci (oborový mentoring s team leaderem a pravidelné 1:1 s CMO).
  • Mimo pracovní firemní akce, společné snídaně a multisportku.
  • Dovolená a sick days (pro full-time 20 dnů dovolené (po 2 letech další 2 dny dovolené navíc) + 3 sick days ročně)
  • Práci na mezinárodních i lokálních projektech jako jsou Vaillant & Protherm, Botanique hotel Prague, CPI Hotels a další.
img6.jpg

Dej nám o sobě vědět

Nahrát CV
Kliknutím na tlačítko, souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů, jak je popsáno v Zásadách ochrany osobních údajů. Chráněno službou Recaptcha. (Ochrana soukromí, smluvní podmínky)
Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.