Olympijský park Ostrava 2016
Olympijský park Ostrava 2016
Olympijské hry naplno
  • strategie
  • support a konzultace
  • správa Facebooku
  • správa Instagramu
  • inzerce na FB

Informace o projektu

Při příležitosti pořádání Olympijských her 2016 v Riu jsme pro Olympijský výbor zajišťovali konzultační i exekutivní služby v oblasti digitální komunikaci pro projekt Olympijský park Ostrava 2016. Naším cílem bylo skrze sociální sítě přivést do olympijského parku co nejvíce lidí, užívat si společně s místními Olympijské hry, sport, zábavu, koncerty, autogramiády, exhibice, sdílet zážitky, radosti a zklamání našich českých reprezentantů, a vše co k olympisjkým hrám patří.

Velkou částí naší práce byla oblast kampaní nastavených do někalika sestav s na sobě závislými účely, propagace chystaných údalostí a programů. Důležitým faktorem byla rychlá reakce na akutailty ze světa sportu, komentáře a dotazy fanoušků.

Pracovní tým

Monika Krákorová
Monika Krákorová - Online Marketing
Lenka
Lenka - Strategie

Celkový počet fans po skončení Olympijských her

Nárůst fanoušků v průběhu 1. a 2. týdne OH 2016

Správa v 1.týdnu
Správa v 2.týdnu

Být stále on-line, ve střehu, rychlí a mezi prvními - jedno z několika hesel, kterého jsme se drželi.

Při správě Facebooku jsme dbali na rychlou reakci na nejnovější události, abychom dostali fanouškům informace mezi prvními.
Kromě toho být nestále online bylo také důležité správné nastavení a průběžná optimalizace FB kampaní.

Chcete podobné řešení?

Vytváříme profesionální webová řešení na míru!

Kontaktujte nás

Další zajímavé reference

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.