Analýzy a testování

Uživatelské testování - user experience (UX)

Analýzy a testování tvoří nedílnou součást správně vedeného internetového marketingu. Na základě nasbíraných dat jsme schopni zjistit zásadní problémy a sjednat nápravu. Analytické nástroje a uživatelské testování bývá často opomíjeno a přitom například nevhodná navigační struktura webu, nebo uživatelsky nepřívětivý košík, či rezervační proces dokáže velmi výrazně snížit počet provedených nákupů, rezervací nebo odeslaných poptávek.

Uživatelské testování - user experience (UX)
Uživatelské testování a použitelnost jsou hlavní kritéria pro hodnocení a následné reportování nutných změn klientovi. Použitelnost a uživatelská přívětivost služby nebo produktu vychází z testování skutečnými uživateli za pomoci dalších nástrojů, které pomohou odhalit zásadní chyby a problémy. Mezi nástroji, které pro testování používáme, je napříkad implementace sledování tzv. heat map, sledování pohybu uživatelů na webu a pomocí oveřeného systému postupů a samotné testování lidmi.

Naše další služby v oblasti analýz a testování
Všechny námi provedené analýzy a testování jsou reportovány v podrobných výstupech, které klient obdrží do týdne po dokončení objednané služby. V reportu je uveden souhrn prací, zjištění a doporučení.

 

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.